VIAP us ofereix un viatge a l'excel·lència.
Ens encarreguem de tot allò relatiu a la gestió de reserves, trasllats i estades, amb una xarxa de suport global i permanent. Posem a disposició un equip de professionals altament preparats i amb experiència. Proveïm les empreses i els seus empleats, de la tecnologia i eines necessàries per gestionar i optimitzar millor els viatges. Tot amb la màxima adaptació a les necessitats o objectius de cada client.
Compliance
Integritat
Texto simulado. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elitt.
Transparència
Texto simulado. Lorem ipsum dolor sit amet, dolor sit amet, consectetuer.
Flexibilitat
Texto simulado. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sit amet.
Per què els usuaris escullen VIAP travel
29 anys d'experiència
Empresa Espanyola amb més de 29 anys d´Experiència en Viatges Corporatius.
$5 Bilions
Uniglobe factura més de 5 bilions de $
+ 70 països
Presència Internacional a través d’UNIGLOBE a més de 70 països.
98% de satisfacció
Satisfacció del Client en un 98,1% l’any 2022
Recuperem el temps per a les coses que importen
L’experiència de VIAP travel, la tecnologia, les associacions i la xarxa global, permeten oferir solucions de qualitat a preus molt competitius.
Gestió total de comptes en viatges de negocis
- Servei i atenció totalment personalitzats
- Assessorament continuat al compte de viatges
- Eficàcia davant la solució d’imprevistos
- Agilitat en la implementació: planificació, revisió, actualització
- Identificació de tendències i oportunitats
- Utilització de solucions tecnològiques
- Informes de gestió
- Reports financers i anàlisi
- Sistema de facturació: validació de processos
- Seguiment de la “Compliance” interna
- Estalvi als comptes de viatges
- Suport en la negociació amb proveïdors
- Control de la qualitat: realitat vs acordat
- Gestió àgil de la informació
- Establiment i control de la política de viatges
Seguretat del Viatger
Tripcare és una eina de localització de viatgers en temps real que s'alimenta de les reserves actives i ofereix solucions de:
Seguretat
(Traveller Tracking Toll)
Us permetrà poder localitzar els viatgers que poden estar afectats en una situació d’emergència i podreu comunicar-vos-hi.
Monotorització d'activitat
Igual que sofisticats ACD’s. Dissenyat per poder saber en temps real quines són les tendències en les peticions dels viatges, quines hores del dia són “punta” i quines són “vall”, quins dies són els “punta” i quins són els “vall”. Dies “vall” amb objectiu de poder adequar els esforços cap a la realitat de les peticions de viatge.
Alarmes i avisos sobre les reserves
(Pre-trips Policy Messenger Toll)
Tripcare, en alimentar-se de reserves vives, possibilita que, tant viatgers com administradors, se’ls comuniqui de manera immediata alertes i recomanacions sobre les reserves. Com ara, per exemple, avisar si algun viatger se salta la política de viatges de la seva empresa.
VIAP Compliance, compromís de bones pràctiques
La Llei Compliance és un conjunt de procediments que obliguen a treballar segons unes bones pràctiques que ajuden a identificar riscs operatius i legals. Tot plegat té per objectiu establir mecanismes interns de prevenció, gestió, control i reacció. VIAP travel exerceix el Compliance, tant en la seva dimensió interna com internacional, des del 2018.
Una col·laboració reeixida
Els nostres socis
Preguntes freqüents sobre la gestió de viatges
Què és la gestió de viatges de negocis?
La gestió de viatges és el procés de control, seguiment i redacció dinformes sobre les despeses relatives als viatges duna empresa. Els viatges de negocis poden ser gestionats per agències de viatges de negocis externes, com ara VIAT Travel , un gestor de viatges intern, o bé per un professional d’administració, com ara els gerents d’oficines.
Què fa un gestor de viatges de negocis?
VIAP travel s’encarrega de gestionar els viatges de tota l’empresa com a part externa. Depenent de la mida de lempresa, comptem amb un equip sencer de gestors de viatges de negocis. Les seves funcions principals serien les següents: Reservar trasllats per a tots els viatgers; Ajudar els departaments interns a fer un seguiment de les despeses de viatge perquè puguin mantenir-se per sota del pressupost; Proveir assistència als viatgers abans, durant i després dels viatges; Negociar tarifes corporatives en hotels que l’empresa utilitza sovint; Reservar viatges grupals.
Què fa un comprador de viatges?
Un comprador de viatges s?encarrega de comprar els viatges de negocis. Associant-se amb proveïdors, negociant tarifes o escollint una empresa de gestió de viatges de negocis i supervisar-ne la feina. Aquesta figura influeix en la presa de decisions a tota l’empresa, no només als departaments individuals.
Com funciona una empresa de gestió de viatges per a empreses?
VIAP travel s’encarrega de tot allò relatiu a la gestió dels trasllats, o bé de donar als empleats les eines necessàries per poder gestionar els viatges en poc temps. Com per exemple: Reserva grupal; Assistència en viatges; Informes de despeses de viatges; Seguiment de pressupostos de viatge; Etiquetatge i categorització de despeses de viatges.
Quin és el problema més freqüent en la gestió de viatges de negocis?
La utilització del servei mal gestionat i en el procés no va ser dissenyat, tenint en compte la forma de viatjar de la companyia, el que acaba succeint és que ni els viatgers ni els administradors no aconsegueixen satisfer les seves necessitats.
Passos recomanables per gestionar els viatges de negocis eficaçment
A totes les empreses, els viatges de negocis es poden gestionar de la manera següent: Servei d’assistència de viatge les 24 hores; Organització de les despeses de viatge; Millora la col·laboració entre els departaments dadministració i finances.